Thank you for voting Crowdsignal Logo

واکنش اصلاح طلبان به نتایج انتخابات باید چگونه باشد؟ (Poll Closed)

  •  
     
  •  
     
Total Votes: 1,705
27 Comments

  • محسن - 15 years ago

    به عنوان کسی که به موسوی رای داده فکر میکنم ایشون باید دموکراتیک رفتار کنن و شکست رو بپذیرن

  • eLmira - 15 years ago

    be Yaroo Migam chera Be ahmadi Ray dadi ??? Mige:( Akhe Didi Chejuri harf MizaD !!! Didi chejuri Daste hamro Ru Kard,ba harfash kheili hal kardam ...) Baba 30 Sale Darin faghat Harf Mishnavin,beKhoda Ma Dige Khaste shoDim Az in shenidana dige yekiyo Mikhaym ahle amal bashe, Ye Eslah talabe vaghei. Akhe Azize Man Ta VaghTi Admayi Ba farhango didgahe shoma Tu Keshvar bashan Vaze Mamlekat Az In Behtar nemishe ... Jang Jang ta PiruZi.....Iranie bagheirat Hemayat Hemayat ....

  • maryam - 15 years ago

    بیاید از دو گروه بخواهیم ساکت شوند و این جنبش را آلوده نکنند. 1. سازمان مجاهدین خلق (یا به عبارتی منافقین) 2. سلطنت طلب ها. حمایت این دو گروه، یا هر گونه اظهار نظرشان تنها بازیچه ای برای علی خامنه ای و ایادی اش است تا چهره آزادی خواهان و جوانان شجاع ما را زیر سئوال قرار دهند.

  • mahnaz - 15 years ago

    بسم الله الرحمن الرحیم

    حضور مردم در صحنه از دست آوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که باید آن را پاس داشت و راههای آن را گشاده تر کرد. این حضور شکوهمند از همه بخش ها و گروههای سنی و صنفی در ایران یک پیام روشن دارد که مردم صاحب کشور و انقلاب اند. این پیام را امروز نیز باید دریافت؛ سکوت اعتراضی و رفتار مدنی مردم در راهپیماییها هم نشانه رشد و بیداری و مسؤولیت پذیری مردم است و هم حکایتگر این واقعیت انکار ناپذیر است که مردم دارای حقوق اساسی و مشخص هستند که هر نظامی موظف به رعایت آنهاست. تبلیغات تحریک کننده و اهانت آمیز نسبت به مردم که همواره مستقل عمل کرده اند و انتساب حرکت سالم آنان به بیگانگان خود جلوه ای از اعمال سیاست های نادرست است که سبب دورتر شدن مردم از حکومت می شود.

    در ایران انتخاباتی برگزار شده است و انبوهی از مردمان بزرگوار که آن حماسه حضور را آفریدند نتیجه اعلام شده را باور ندارند و به آن معترض اند. اعتماد عمومی در این زمینه لطمه دیده است و بستن راه اعتراض مدنی به روی مردم به معنی گشودن راههای خطرناکی است که خدا می داند به کدام سرانجام برسد.

    باید حق مردم را پاس داشت و در عین تدبیر در برابر هرگونه تشنج و تشنج آفرینی و ناامنی (که از ساحت مردم به دور است) باید از شیوه های پرهزینه و زیانبار برای نظام و مردم از جمله مقابله نظامی و خشونت فاصله گرفت و همگان در جهت ترمیم اعتماد عمومی که پشتوانه اصلی نظام و کشور است برآییم و حرکت کنیم.

    ضرب و جرح و ارعاب که نمونه تأسف آور آن را در روز شنبه شاهد بودیم و موجی از دستگیری از زنان و مردان و نخبگان سیاسی و فرهنگی کشور از اولین ساعات اعلام نتایج تاکنون و ممانعت از اجتماعات آرام و باوقار مردم که از نشانه های فرهنگ بالای هموطنان است، مشکلات را افزون می کند.

    فرصت ها به سرعت می گذرد و به تهدید تبدیل می شود، در حالی که بر این باورم که هنوز راه رهایی از این وضعیت آشفته بسته نیست و نیازی به امنیتی کردن و نظامی کردن فضا ندارد.

    ارجاع امر به مرجع یا مراجعی که باید حافظ حقوق مردم و مجری انتخابات سالم و آزاد و ناظر بر آن باشند، ولی خود مورد انتقاد و شکایت اند راه حل مسأله نیست.

    در بازگشایی این گره چرا نگاهی به روش و سیرت حضرت امام (ره) نداریم که در موارد مشابه بوده است و می تواند و باید مورد تأسی و اهتمام قرار گیرد.

    تعیین هیأتی عادل، کاردان، بیطرف و شجاع که به ویژه مورد اعتماد معترضان هم باشد و پذیرش داوری منصفانه آن هیأت راهی برای عبور از این مرحله و گامی مثبت در جهت تقویت نظام و بازسازی اعتماد عمومی و نیز نشانه تصمیم گیری خطیر و گره گشا در هنگامه های حساس به نفع مردم و در جهت آرمانهای انقلاب است.

    آزادی سریع دستگیر شدگان و زندانیهایی که موجب نگرانی عمیق خانواده های آنان و بسیاری از مردم شده است و نیز بازکردن راههای ارتباطی و اطلاع رسانی که متأسفانه همه را بسته اند می تواند فضای جامعه را تلطیف کند.

    از سوی دیگر اعتراض و انتقاد به شیوه مدنی و به دور از هرگونه ناآرامی را که حق مسلم مردم است باید همگان پاس داریم.

    نفی خشونت و تغییر فضاسازی کین توزانه و دشمن آفرین و مبتنی بر تهمت و افترا به فضای جدید مبتنی بر حقیقت، به محبت و دوستی و تعامل با یکدیگر نیز باید سرلوحه عمل قرار گیرد.

    در این صورت است که هر هزینه ای که پرداخت شود نظام با همه ارزشهایش مصون و محفوظ خواهد ماند.

    مردم حضور دارند و همچنان در انتظارند، این حضور را باید محترم شمرد.

    ان ارید الا الاصلاح ما استطعت و ما توفیقی الا بالله * علیه توکلت و الیه انیب

    سید محمد خاتمی
    ۳۱ خرداد ۱۳۸۸

  • alia - 15 years ago

    بازهم سایتهای همچون فارس‌نیوز با زیرپا گذاشتن تمام قوانین و هنجارهای اینترنتی برای بینندگانشان تله گذاشته‌اند. با رفتن به بعضی از این سایتها شما بدون اینکه بدانید درخواستهای زیادی به بالاترین می‌فرستید و این به حمله DDOS تبدیل میشود. امروز بالاترین زیر حمله DDOS است. شما نگران نباشید. . اکیدا توصیه می‌کنیم که از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید و پلاگین noscript را نصب کنید. این پلاگین می‌تواند به امنیت گردش شما در اینترنت کمک کند.
    http://balatarin.com/

  • mahnaz - 15 years ago

    kife englesi dobare tekrar shod!!!!!!!!!!!!

  • ali - 15 years ago

    در گوشه سمت چپ سایت نوشته شده: صاحب وبسایت pagereboot.com با بی مسئولیتی تمام موجب حمله DDOS به بالاترین و سایت موسوی شده است. با اینکه ما به او اطلاع داده‌ایم که چگونه این مشکل را حل کند، او از رفع این مشکل امتناع می‌کند. چاره‌ای نداریم که از شما بخواهیم این بی‌مسئولیتی او در تصحیح سیستمش را در ابعاد وسیع پخش کنید تا کسانی که از سی‌ان‌ان یا بی‌بی‌سی با او مصاحبه می‌کنند بفهمند که این فرد چه آسیبی را در حساسترین موقعیت ایجاد کرده‌است. چندین بار سایت بالاترین و سایتهای موسوی بدلیل بی‌دقتی این فرد کند شده‌اند. همچنین ذکر شده که شرکت wardour به شماره تلفن 020 7016 2555 (شماره بریتانیا) هزینه اضافه این اقدام را تامین می‌کند. اگر در انگلیس هستید به این شرکت تلفن کنید و به بی‌توجهی pagereboot برای تصحیح اشتباهشان اعتراض کنید.

  • ali - 15 years ago

    در گوشه سمت چپ سایت نوشته شده: صاحب وبسایت pagereboot.com با بی مسئولیتی تمام موجب حمله DDOS به بالاترین و سایت موسوی شده است. با اینکه ما به او اطلاع داده‌ایم که چگونه این مشکل را حل کند، او از رفع این مشکل امتناع می‌کند. چاره‌ای نداریم که از شما بخواهیم این بی‌مسئولیتی او در تصحیح سیستمش را در ابعاد وسیع پخش کنید تا کسانی که از سی‌ان‌ان یا بی‌بی‌سی با او مصاحبه می‌کنند بفهمند که این فرد چه آسیبی را در حساسترین موقعیت ایجاد کرده‌است. چندین بار سایت بالاترین و سایتهای موسوی بدلیل بی‌دقتی این فرد کند شده‌اند. همچنین ذکر شده که شرکت wardour به شماره تلفن 020 7016 2555 (شماره بریتانیا) هزینه اضافه این اقدام را تامین می‌کند. اگر در انگلیس هستید به این شرکت تلفن کنید و به بی‌توجهی pagereboot برای تصحیح اشتباهشان اعتراض کنید.

  • maryam - 15 years ago

    كي گفته مادر پدرا با اين كرم خاكين مامان من تو همه تظاهراتا بوده و ديروز هم باتوم خورده بود بدنش كبود بود. اين چرت و پرتا رو نگو آقاي عليرضا!!!! اون دفعه تو اون نظر سنجي ازت دفاع كرديم فك كردي يه... هستي. بعدشم ميگي كه من كه بي طرفم!!!! نكن همچين كه خودت بايد جنايات رو ببيني كه جگرت آتش بگيره و اگه نگيره يعني كارماش سخت خواهد گرفتت
    http://www.4shared.com/file/113186948/85fd1f51/3_online.html

  • ساناز - 15 years ago

    در انقلاب جمهوري اسلامي هم اين مردم تهران و شهرهاي بزرگ بودن كه انقلاب را شروع و به پايان رساندند فكر نكنيد كه يك روستاييه كشاورز مياد براي شما انقلاب يا اعتراض مي كنه حواستونو جم كنين. روشن فكر معنيش رو خودشه

  • peyman - 15 years ago

    من هرکی رو از اطرافیانم می بینم به موسوی رای داده.خودم دفعه قبل به احدی نژاد رای دادم ولی این دفعه نه.خیلی ها اینطوری بودند.
    رای احمدی 5 ملیون بیشتر نبوده

  • maryam - 15 years ago

    salam.vaghean ke khejalat avare.akhe yeki nist be in ahmadi nejad begeh to khaste nashodi in hame dorogh gofti.yani vaghean sandaliye riyasate jomhori inghadr arzesh dare ke be khateresh shoor va etemade mardomo zire soal bebari?vaghean zeshte.

  • نازی - 15 years ago

    akhe ba pol dadan be mardom .tahdid kar daneshon mikhad raies jomhor beshe.moteasefam.mosavi dustat daram che rayis jomhor bashi che na bashi.

  • shadi - 15 years ago

    az in aziz ke in site bahalo tahiye karde mamnonam.man vagan vase in ede az afrad ke tarafdare ahmadiyan ham motasefam ,ham delam vasashon misoze ke hichi nemifahman.hata balad nistan vagti harfashono minvisan ye zare moadab bashand garche age reis jomhoreshon in bashe dg gelaye nemikhat.hamchin migan gheshre fagir ,,geshre kargar..engar bagiye az badve tavalod poldar bodan.on yekiya orze dashtan , dars khondan . delo jorboze dashtan khodeshono be jayi resondan.dar zemn age az amaram etela nadirid khaheshan nazar sanji nakonid. zende baz mosavi va sabposhane iran

  • محمد مهدي - 15 years ago

    گوگولي اگه الان بياي بري تو روستاها بگردي اونجا هيچكس باور نمكنه كه مير حسين 13 ميليون راي آورده چون اونا 90 در صدشان به احمدي نژاد راي دادن

  • محمد مهدي - 15 years ago

    گوگولي اگه الان بياي بري تو روستاها بگردي اونجا هيچكس باور نمكنه كه مير حسين 13 ميليون راي آورده چون اونا 90 در صدشان به احمي نژاد راي دادن

  • بابای محمد مهدی - 15 years ago

    آدم از هر گروه و حزبی که باشه میتونه تصمیم بگیره که چی بگه.حتی عده ای حق دارن از این نتیجه خوشحال باشن.اشکال نداره.ولی خیلی باید گوسفند باشه که باور کنه احمدی نژاد 24 میلیو ن رای بیاره.
    همه با هم بگیم مرگ بر دروغگو.هر کی هست.

  • محمد مهدي - 15 years ago

    متقلبو دروغگو موسوي و دار دستشه
    نه احمدي نژاد

  • فريبا - 15 years ago

    مرگ بر ديكتاتور احمدي نژاد و خامنه اي حامي اون

  • محمد مهدي - 15 years ago

    ديروز چشماتانه باز مي كرديد و طرفداراي احمدي نژادو ميديديد
    حالا ديديد كي به احمدي نژاد راي داده

  • سپیده شیرخان زاده - 15 years ago

    فقط موندم چرا در روزهای جشن پیروزی رئیس جمهور 62 درصدی سیستم مخابرات "کل" ِ کشور فلج شده ، کانال های خبری غیب شده اند و روزنامه های رقیب بازنده بسته شده است و توئیتر و فرند فید فیلتر شدند و .......در دموکراتیک ترین رفتار آن هم از سوی طرفی که با آرای میلیونی مردم و در اوج شرافت رقابت را برده باید بازنده ها در خانه ها شان حبس شده باشند.....مبادا صدایشان به گوش کسی برسد.....آخر این انصاف است....اصلن شاید بخواهند به شکست خودشان و پیروزی آقای احمدی نژاد اعتراف کنند....

    هیچ کجای دنیا شأن آدمی اییییییییییییییییییییینقدر پائین نیست که اینجا ، با همان دست بند سبز به همراه مردم ام اعتراضم را فریاد می زنم....نه تنها برای پس گرفتن رأیی که لجن مال شد ، برای فریاد زدن ِحق و شعور آدمی که اینجا در اوج وقاحت و پستی بدست حیوان صفتان لگد مال می شود

  • alireza - 15 years ago

    من با خيلي از اين مسن ترها كه در حال تماشاي منظره شلوغكاريهاي دختر پسرا براي موسوي تو خيابان بودندصحبت كردم.خيلي هاشون كه اين منظره رو ميديدن نگران بودند كه اگه موسوي راي بياره چه اتفاقي براي جوانا ميفته. اونايي كه فكر ميكنند تقلب شده برند از پدر و مادراشون بپرسن به كي راي دادن

  • مهران - 15 years ago

    مشكل شما اينه كه بيشتر از نوك دماغتانه نميبينيد.چارتا بچه قرتي جمع شديد دور هم يه خورده شلوغ كاري كرديد فكر ميكنيد مركز دنيائيد. نخير جانم غير از شما بچه سوسولا و اراذل اوباش خيليهاي ديگه هم تو اين مملكت زندگي ميكنند كه شعورشان از شما خيلي بالاتره
    و درست انتخاب ميكنند

  • بهار سبز - 15 years ago

    هر چی دروغ بزرگتر باشه،باورکردنش راحتتره.24000000رای ؟
    ای کاش رای نداده بودیم که ارا ما را برای خودشان بردارند.
    موسوی تا اخرباهاتیم.رای های ما را برگردان.

  • mohamad - 15 years ago

    فارسی را پاس بداریم :
    نگوییم انتخابات - بگوییم انتصابات

  • رض - 15 years ago

    اون عوضي كه اين سايتو طراحي كرده چرا به صورت پيش فرض 40 تا راي داده به قسمت اول

  • محمد مهدي - 15 years ago

    اصلاح طلبا بايد برن يكي يكي خودشانه دار بزنن و اين ملتو از شر خودشان خلاص كنن

Leave a Comment

0/4000 chars


Submit Comment

Create your own.

Opinions! We all have them. Find out what people really think with polls and surveys from Crowdsignal.