آیا شما قبول دارید که در عالی ترین حلقۀ رهبری حزب واحد، محترم عبدالله نایبی به حیث تئوریسین حزب واحد انتخاب شود؟

6 Comments

  • فرید - 14 years ago

    رفقای سپرنگ دار!
    در جریان انتخابات جهت تعین نمایندگان جهت اشراک در کنفراس سراسری ح د خ ا
    رفیق نایبی نیز در جمله کاندیدان از طریق ناحیه ۴ حربی که پوهنتون کابل شامل انبود؛انتخاب شد.
    بکتن از رفقای ؛خلقی؛درهمان جلسه در مورد چنین گفت:بعضی از رفقای حزبی سپرنگ دار هستند!
    به کمک سپرنگ فرانسه میروند؛همین سپرنگ اورا راسا به ریاست و کمیته مرکزی حزب میرساند و حال توسط همان سپرنگ به کنفرانس حزبی خیز میزند.
    اگر امروز همان رفیق خلقی زنده باشد؛با افتخار خواهد گفت که هنوز هم سپرنگ کاری افتاده است!

    طوریکه بملاحظه میرسد؛اقای نایبی هموز هم معتقد است که با شیوه های استالینی میتوان کامعه را به سوی تعالی و سوسیالزم رهبری کرد!

    فرید

  • wahab - 14 years ago

    جنابان خیمه شب بازی های کا.جی بی شووری سابق
    آیا دیگر خجالت نمی کشید که دم ازخدمت به وطن می زنید کدام وطن که وطنی که به روسها فروختید ونابوداش کردید کسی که به دین خود خیانت کند یعنی بخود خدمت کرده نتواند برای خود نابودی دایمی را انتخاب ترجیح دهد او هیچ وقت نمی تواند کاری انجام دهد .
    حالا مردم آنقدر احمق وکودن نیستند که حرف های کسانی مثل شما هارا قبول کنند.مردم خوب بیاد دارند که چگونه فرزندانشان شکنجه وزنده زنده بگورشد عزت وناموس مردم بی حرمتی شد کشور همه خراب شد.
    شکرکنید که جنگ های داخلی بین مجاهدین شعله ورشد واگرنه شما ها همه باید مورد مواخذ جدی قرارمی گرفتید.
    آیا شما همه ان جنایت ها که توسط شما ها انجام شد فراموش کرده اید.

    اینکه: با خالق ات چه کرده ای که باخلق اوکنی
    بهتر است کمی حد اقل اگر وجدان تان هنوز درک انسانی را میداند .ازملتی که قصد نابود ی اش را کردید وهزاران جوان.پیر وزن ومرد این وطن را کشتید معذرت بخواهید نه اینک اقدام به تشکلات سازمانی بزنید
    به امریکا درود بفرستید که این زمنیه را برای شما مساعد ساخت تا اینقدر جرات کیند .
    م.ر

  • بچه مامای کرزی - 14 years ago

    درین جای هیچ شکی نیست که اقای نایبی در ادبیات وشعر و ... دست بالایی نسبت به زیر دستان خود دارد، وهم ضرورنیست که هر کی شاعری دانست رهبر شود ، از سلیمان لایق وبارق شفیعی کرده شعر بهتر نگفته،مشکل ما در کجاست؟ ده، بیست نفر نهضتی های ما ادعا دارند که از مدت دهسال بدینسو گویا مصروف مبارزه ازادی خواهانه و ... و چطور و... چکار هستند، اما غیر از آقای نایبی دیگرانشان هم تا امروز و همین لحظه ، در باره برخورد ومناسبات ورعایت ویا ... دین اسلام واسلامیست ها حتا (یک باری ) هم در یکی از اسناد خود یاد اوری و تذکری نداده اند ، این مشکلی به این بزرگی را نادیده گرفته ، مصروف مبارزه هستند !، آیا می شود بدون در نظرداشت این (پرابلم همه گیر ودر همه جا ) سیاستی رادر کشوری ما براه انداخت ودر باره آن خود را در کوچه (حسن چپ زد ؟) اینست ، تیوری واینست ، عمل تیوریسن های ما ، که یک طفل حق دارد به ان بخندد من مشکل را ازین بابت می بینم ، ورنه با متباقی طرحهایش موافقم ،تصمیم را بگذاریم به خود این شخصییت فرهنگی وتوانای ما که او خودش با ده سال مبارزه اش چه می فرماید؟؟ ،

  • Moh Salim - 14 years ago

    دوستان و رفقای گرامی

    به عبدالله نایبی بعد از تامین وحدت ، باید یک امتیاز داده شود ورنه مخالف وحدت به فعالیت خود ادامه خواهد داد .اکثریت صفوف نهضت آینده طرفدار وحدت می باشند. بیائید سخت گیری نکنیم . انتصاب یا انتخاب عبدالله نایبی به مقام تیوریسین هم به نفع حزب واحد است ، هم به نفع عبدالله نایبی و هم به نفع وحدت.

    قاسم شریف زاده

  • frhan - 14 years ago

    گرداننده محترم سایت اخبار افغانستان محترم مجاز سلام !
    اعضای حزب د.خ.ا. (وطن) اکنون دیگر پی برده اند و درک میکنند که یک رهبر باید دارای چه خصوصیات برای انجام امر رهبری یک حزب و یا سازمان باشد .
    انسان ها به طوری کل دارای استعداد بوده و حهت رشد استعداد شان در پراکتیک اجتماعی انها برحسته میگردد .
    من در وجود محترم نایبی تنها استعداد نوشتن مطالب تحقیقاتی را نسبت به رهبر بودن دریافتم ایشان میتوانند یک محقق خوب باشند ، نه یک رهبر .
    به هر صورت اکنون که در شهر کور ها یک چشمه پادشاه است، داد خدا است که آقای نایبی و رفقایش به آن عقیده ندارند .
    ولی من مینویسم که ( با خدا داده گان ستیزه مکن که خدا داده گان را خدا داده است ) .
    آیا در نهضت آینده و در احزاب و سازمان های دیگر شخصیت برای انتخاب این مقام موجود نبود ؟
    آیا شما به براه انداختن رای گیری ها و دها مطالب دیگر تا اکنون کدام دست آورد به نیروهای مترقی و دموکرات پیشکش نموده اید ؟
    به هر ترتیب آرزوی ما از شما و دیگران این است تا در پیش کشیدن افراد همه جانبه دقت نمائید .
    و دیگر با پیش کشیدن قیماق خوران حزب دیروز قلب افسرده ما را افسرده تر نسازید .
    بهتر است از وطن و آنانیکه در آتش وخون مبارزه میکنند انتخاب داشته باشید .
    با عرض حرمت
    فرهاد افشاری

  • محمد یعقوب هادی - 14 years ago

    اول تیورسن کیست؟
    تیورسن کسی است که اندیشه وتفکرش راهگشا باشد. واقعیت بینی عوامل بن بست های مسلط در یک جامعه ویا جوامع یکی از مولفه های چنین اندیشه وتفکر است. از همینرو آنانی در مقام تیوریسن جلوس نمودند که با اتکا به این امر دگرگونی را نه باقی ماندن در محورتیوری بلکه جریان داشتن در عرصه عمل ، نه فوری و نه لایتنائی پیش بینی کردند. لذا جنبش ترقی خواهی وداد خواهی به نظریه پرداز واقعیت گرا نیاز دارد. چرا که اگر یک راننده واسطهء نقلیه نداند برای در حرکت آوردن یک وسیله نقلیه اول باید با چراخاندن «کلید» حرکت را تحریک کند. فقط با نشستن در پشت «فرمان» راننده به حساب نمی آید

Leave a Comment

0/4000 chars


Submit Comment