This user has not filled out their profile yet.

Polldaddy
Check out Polldaddy, the most easy-to-use survey software around. Start creating beautiful online surveys today.

Create an Online Survey

Pada pendapat anda,apakah kecenderungan 7 juta pengundi muda pada PRU ke-13 nanti?

Posted 7 years.

3 Comments

  • mustaqim - 6 years ago

    salam saya sokong mazharizal tadi apa kesenangan rakyat terima? kalau 1satu politik dudok diatas[dok dlm duit]tidak kira apa parti sekalipun pasti&pasti SOMBONG la ni kerajaan Malaysia saya seru! bergabungLAH kedua-dua parti politik,kita buat undang2 mengikut syariat Islam saya tau kita masih lagi dibawah telunjuk Amerika yang di bayangi rejim zionis &bangsa yahudi kita bina negara macam Brunei Darulsalam tengok berkat Brunei pakai nama Allah[SALAM]pada rakyat mereka kesenangan sama2 rasai inilah KEADILAN[sori saya tak masuk mana2 pihak dan takmau langsung ke arah tu] kami golongan muda berhasrat agar PMkita bergabunglah kita orang Islam buat APA bergadoh?duit?tipudayadunia semata2

  • mustaqim - 6 years ago

    salam saya sokong mazharizal tadi apa kesenangan rakyat terima? kalau 1satu politik dudok diatas[dok dlm duit]tidak kira apa parti sekalipun pasti&pasti SOMBONG la ni kerajaan Malaysia saya seru! bergabungLAH kedua-dua parti politik,kita buat undang2 mengikut syariat Islam saya tau kita masih lagi dibawah telunjuk Amerika yang di bayangi rejim zionis &bangsa yahudi kita bina negara macam Brunei Darulsalam tengok berkat Brunei pakai nama Allah[SALAM]pada rakyat mereka kesenangan sama2 rasai inilah KEADILAN[sori saya tak masuk mana2 pihak dan takmau langsung ke arah tu] kami golongan muda berhasrat agar PMkita bergabunglah kita orang Islam buat APA bergadoh?duit?tipudayadunia semata2

  • mazharizal bin mahadzir - 6 years ago

    salam sudah lah mana parti saya tak berminat saya berani kata saya antara bg rosak undi ha ha ha nak kata apa? mengarut!memang benar sabdaan Rasulallahsaw ummat akhir zaman ni takut mati dan panjang angan-angan juga bertelagah sesama sendiri memang tak akan bersatu mana yang tenggelam dalam duit hidup mewah tidak pandang ke bawah/belakang langsung gunapakai duit tersebut YA!Pembagunan? tapi kot mana celah yang kaya akan terus kaya dan orang yang miskin tertindas kalau tidak tidak akan terkeluarlah ayat rakyat didahulukan pencapaian diutamakan apa maksud tu?sebagai golongan marhain adalah saya nak bagitau rakyaT ialah kami di dahulukan kami rakyat disusahkan dulu umpama kalau berlaku apa2 kesusahan kami tanggung dulu ini kerana pencapaian lebeY diutamakan bila kata lebeY2 mula la mengelisah macam cacing kepanasan nak kona jugak bagi yang nak meraih sokongan ni takmau dengaQ cakap orang2 miskin macam kami ni jatuh standardLA INGAT!!!Akhirat pasti dan pasti akan berlaku di mana ALLAHswt akan menyoal segala tindakan kita pakaiguna diatas donia selama kita hidup jadi saya serulah buatlah usaha atas iman,kerana orang yang usaha atas iman ini akan masuk ke syOrga bersama2Nabisaw[tidak di hisab]

Leave a Comment

0/4000 chars


Submit Comment