لطفا نظرتان را در مورد محتوای کلی این بلاگ بفرمایید

8 Comments

  • محمد - 13 years ago

    متاسفانه به نظر من گزینه ها رو خوب نچیدید! یعنی از هم مستقل نیستند و ممکنه چند مورد هم زمان درست باشه در صورتی که فقط 1 مورد رو میشه انتخاب کرد. کاش در طراحی گزینه ها دقت کرده بودید. من 6 رو انتخاب کردنم در صورتی که به نطرم 1 هم به همون اندازه درسته. یعنی هم جسورانه هست و هم خاص و مبتکرانه.

  • ایراندخت - 13 years ago

    من مورد 6 رو انتخاب کردم و بهش اعتقاد هم دارم ولی دوست داشتم می تونستم شماره 1 و 3 رو هم در درجات بعدی انتخاب کنم. خلاصه اینکه از خوندن وبلاگ شما خیـــــلی لذت می برم.

    فکر می کنم متن های قوی و در عین حال زیبایی که می نویسید می تونه به هر انسان فارسی زبانی که با اجتماع ایرانی هم آشناست، کلی اطلاعات منتقل کنه و حسابی هم محظوظش کنه. من هم به دلیل حس همذات پنداری که با نسوان دارم بیشتر از همه حظ می برم. این هم یک شانس بزرگ است. دلیلش هم این است که فکر می کنم تقریبا باخانوم ها همسن و هم دوره باشم و بعلاوه احساس می کنم که در یک دوره زمانی هم جلای وطن کردم. تمام این تجربه ها و احساسات مشترک سبب شده که خیلی به وبلاگ نسوان علاقمند باشم. پیروز و پاینده باشید.

  • shaghayegh - 13 years ago

    ba hame chie weblogetoon movafegham be joz inke bazi vaghta ziad vaghe-ee nist! va in dar morede webloge shoma khoob nist. manzooram ine ke arzeshe vaghe-ee ha ro ham zire soal mibare. dar kol in taboo shekaniha baraye jame-eye ma lazeme.

  • رای من هیچکدام است

  • احمدرضا - 13 years ago

    قطعا مطالب وبلاگ خاص و مبتکرانه است
    ولی این ابتکار از اونجایی میاد که یه ذره با عرف جاری جامعه ایرانی همخوانی نداره؛ یه جورایی تابو شکنی هستش
    به همین دلیل بهترین گزینه، بین گزینه های موجود از نظر من "جسورانه" است

  • hamed - 13 years ago

    مثل اینکه فقط من 2 رو زدم
    :(
    یکی دیگم 2 بزنه ما تنها نباشیم
    plz
    :)

  • من - 13 years ago

    مورد 1 و 5 و 6 هستيد به نظر من

  • معصوم - 13 years ago

    واژه ها خیلی گویا نبودن یا خوب نمی تونستن نظر من رو انتقال بدن . وبلاک شما نمونه مناسبی از یک وبلاگ که کارش رو داره درست انجام میده . متعادل هستین در نوشتن همونقدر که متن هاتون دارای ارجاعات جنسیه به همون اندازه هم نتیجه گیری هایی دارین که اگه من مخاطب مریض نباشم میتونم از لذت یه متن ادبی تو دلم به شما احسنت بگم . به نظر من وبلاگتون اگه یه خورده از اشارات سیاسیش کم بشه خیلی موفق تره . امیدوارم درست تر از این ادامه بدید

Leave a Comment

0/4000 chars


Submit Comment